Як можна обміняти або повернути товар?

Згідно з Законом України "Про захист прав споживачів". ви можете обміняти або повернути товари протягом 14 днів з момента купівлі (отримання в службі доставки).

Обов'язкові умови для повернення:

товар і його упаковка не були пошкоджені, всі етикетки та ярлики на місці;

товар не був у користуванні: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості та інше;

товар поміщено в упаковку так само, як і під час отримання.

Як відправити заявку на повернення?

Ви можете надіслати нам листа на пошту sales@egarden.com.ua з темою "Повернення товару", фото і детальний опис ситуації. Ми самостійно оформимо заявку на повернення;

Звернутися до менеджера інтернет-магазина за телефонами (095) 212-56-76 або (096) 954-35-11.

Брак, некомплект та неналежна якість товару

Щоб оформити обмін/повернення товару неналежної якості, будь ласка, напишіть нам лист з детальним описом ситуації і надішліть його на пошту sales@egarden.com.ua з темою "Повернення, замовлення №...", або зверніться за телефонами контакт-центру для фіксації звернення телефонами (095) 212-56-76 або (096) 954-35-11.

Для обробки заявки на повернення/обмін нам буде потрібно від 1 до 3 робочих днів.

У всіх випадках, коли повернення відбувається через неналежну якість товару або невідповідность замовленню, повернення/обмін здійснюється за наш рахунок.

Якщо при отриманні товару Вами виявлена ​​нестача комплектуючих, то відсутні елементи будуть відправлені службою доставки за рахунок інтернет-магазину

Зверніть увагу: повернення і обмін товару можна здійснити тільки після попереднього узгодження з нашим менеджером.

Спосіб повернення товарів

Повернення товарів здійснюється виключно через відділення Нової Пошти. Дані для відправки Новою Поштою будуть надані під час обробки заявки на повернення.

Порядок повернення грошей

Повернути гроші або обміняти товар ми зможемо протягом 2-3 робочих днів після отримання нами товарів на складі.

Спосіб повернення грошей

Повернення коштів здійснюється на банківську картку (карта повинна бути емітована на території України; валюта карти – гривня).

Повернення грошових коштів здійснюється тільки після отримання та перевірки товару, який ми прийняли на повернення.

 

ВАЖЛИВО! Перевіряйте товар відразу у відділенні транспортної компанії або в присутності кур'єра. Претензії на предмет бою і пошкодження товару не приймаються після його отримання.

Ви можете відмовитися від доставленого товару під час отримання, в разі, якщо він не відповідає тому артикулу, який ви замовляли, має візуальні дефекти чи пошкоджений.